فواید یو پی اس

دستگاه یو پی اس به معنای منبع تغذیه غیر قابل قطع می باشد و به دستگاهی گفته می­  فواید استفاده از  یو اس پی که تامین کننده برق مصرف کننده های مختلف الکتریکی می­باشد و مصرف کننده­ هایی را که نمی­خواهیم برق ‌آنها به هیچ وجه قطع گردد

به خروجی آن متصل می­نمائیم، در زمانی که برق شهر وجود دارد برق خروجی دستگاه یو پی اس از برق شهر تامین می شود و هنگامیکه برق شهر قطع می شود اینورتری که درداخل دستگاه UPS وجود دارد به طور خودکار واتوماتیک روشن شده و برق مستقیم باطری را به برق متناوب ۵۰HZ-220V تبدیل کرده و به سرعت جایگزین برق شهر می شود، در این حال برق مصرفه(UPS) تامین می‌شود (UPS) تامین می‌شود.

فواید یو پی اس

فواید یو پی اس

یو پی اس

سرعت جایگزین برق شهر می شود، در این حال برق مصرف‌کننده‌ها از انرژی ذخیره شده در باطری­‌ها، توسط دستگاه (UPS) تامین می‌شود. پس از بازگشت برق شهر باطری­‌های دشارژ شده، توسط دستگاه شارژری که درداخل دستگاه (UPS)تعبیه گردیده ، به طور اتوماتیک شارژ شده و برای استفاده مجدد آماده می­‌گردند،

به طور خلاصه می­‌توان گفت: که یک دستگاه یو پی اس مرغوب، دستگاهی است که دارای تمام مزایای یک موتور ژنراتور است بدون معایب آن؛ یعنی یو پی اس دستگاه مولد برقی است که سر و صدا و دود و‌آلایندگی محیط زیست، همچنین استهلاک مکانیکی ندارد.

مزایای یو پی اس

فواید استفاده از یو پی اس  برق به خط زندگی در خانه و شرکت های بزرگ جهان، تبدیل شده است.(فواید استفاده از یو پی اس ) بدون برق کامپیوترهای ما کار نمی کنند. عمده ی دنیا به شدت به کامپیوتر های خود جهت کار و سرگرمی وابسته هستند.

یک منبع تغذیه اضطراری  ( یو پی اس ) می تواند هنگامی که برق می رود، به عنوان نجات دهنده ی زندگی عمل کند؛ این وسیله به شما اجازه می دهد کار خود را برای مدت کوتاهی ادامه دهید و با اطمینان اسناد خود را ببندید و به درستی کامپیوتر خود را خاموش کنید. کامپیوتر و وسایل الکترونیکی شما در مقابل انواع مشکلات مربوط به قدرت برق، محافظت می کند. و پی اس مخفف برق اضطراری است.

یوپی اس یک دستگاه محافظ قدرت است که قدرت دریافتی را جهت پذیرش پارامترها تنظیم خواهد کرد و همچنین مقدار قدرت محدودی را به هنگام قطع برق، فراهم خواهد نمود.

این دستگاه عملکردهایی دارد که جهت محافظت از تقریباً تمام وسایل الکترونیکی طراحی شده این دستگاه خیلی مهم است  شاید این باشد که به درک بهتر قدرت برق کمک می کند.