برق قدرت یو پی اس دستگاهی است که اجازه می دهد تا یک کامپیوتر را به نگه داشتن در حال اجرا برای حداقل یک زمان کوتاه، زمانی که منبع اصلی برق از بین رفته است. این همچنین شامل حفاظت از موج قدرت.

زمانی که کامپیوتر می یو پی اس به شما اطلاع از از دست دادن قدرت، شما باید زمان برای نجات هر یک از اطلاعات شما در حال کار بر روی و خروج آرامی قبل از منبع قدرت ثانویه اجرا می شود.

یوپی اس های مختلف دارای ویژگی های گوناگونی مانندAlarm  به هنگام بروز خطا یا اضافه بار ، نرم افزارکنترل کامپیوتر به منظور ذخیره کردن اطلاعات  و امکانات دیگر می باشند.

از ویژگی های دیگر یو پی اس کمک در روشن نگه داشتن کامپیوتر در هنگام قطع شدن برق ، و یا هرگونه مشکل در هنگام استفاده از کامپیوتر و قطعی پاور آن می باشد

یوپی اس در صورت قطعی به ما کمک می کند که در هنگام قطعی بتوانیم اطلاعات خود را ذخیره کنیم.

هنگامی که ورودی برق قطع شود، یا ولتاژ خارج از محدوده می رود، یو پی اس به سرعت مداخله قطع از ورودی و باتری درایوهای اینورتر. هنگامی که برق ورودی دوباره بازسازی شده است یو پی اس دوباره درگیر ورودی، دوباره اتهامات عنوان باتری و ثابت نگه می دارد ولتاژ خروجی. فروشندگان یوپی اس که استفاده از منابع قدرت موازی را بدون از دست دادن قابلیت اطمینان.

When incoming power fails, or the voltage goes out of range, the UPS quickly disconnects from the input and the battery drives the inverter. When input power is restored  the Ups re-engages the input, re-charges the batteries and keeps output voltage constant. UPS vendors who use paralleled power sources claim no loss of reliability.

که شرکت یو پی اس  در این زمینه از بهترین یوپی اس ها و بهترین برند های یوپی اس استفاده می کند