یو پی اس آسانسور

یو پی اس آسانسور: امروزه اسانسور ها در ساختمان ها، چه ساختمان های معمولی و یا حتی برج ها و بیمارستان ها نقش بسیار زیادی را برای راحت تر کردن کار ما ایفا می کنند. که می توان گفت به یکی از تجهیزات اصلی ساخته تبدیل شده است. خیلی افراد مختلفی در طول روز از این وسیله مهم برای جابه جایی خود بین طبقات اسفاده می کنند.
همچنین بیماران، سالمندان و افراد معلول می توانند از این وسیله به راحتی استفاده کنند و از آن بهره کامل را ببرند. به همین دلیل نیز نظر بیشتر طراحان و پیمانکاران برای استفاده کردن از این وسیله در خانه های جدید بیشتر جلب شده است.

یو پی اس آسانسور

با اینکه هزینه مصرف برق در این وسیله زیاد است ولی در طول سال آن چنان این هزینه ها چشم گیر نیست. برقی که این وسیله از آن مصرف می کند بسته به موتور آن  فصل ها و نسبتاً تعداد افراد برای جابه جایی است، البته سرعت پیمایش و فرود ان نیز در مصرف برق تاثیر گذار است.

یو پی اس آسانسور: خب حال می خواهید به این موضوع بپردازیم که، در بیشتر ساختمان ها و برج ها، خطراتی ناشی از قطع ناگهانی برق و یا قطع سیستم اسانسور می تواند در بیشتر مواقع باعث گیر افتادن افراد در حال جابه جایی و فرسوده شدن سیم های وزنه شود. در این لحظه است که کاربرد یوپی اس در اسانسور معنا پیدا می کند.

یو پی اس آسانسور

یو پی اس آسانسور

یو پی اس آسانسور

یو پی اس ها قادر هستند برق تک فاز و یا ۳ فاز مورد نیاز برای انواع اسانسور ها را تامین کنند و از اتفاقات نام برده جلوگیری های لازم را بکنند.

یو پی اس اسانسور: به همین دلیل است که ما می گوییم شما نیاز مبهم به یو پی اس دارید. به این دلیل که وظیفه ی اصلی یو پی اس این است که در مواقعی که برق ناگهان قطع می شود، او با برق مورد نیاز دستگاه که از قبل در خود ذخیره کرده است می تواند کمک به سزایی در روند کاری دستگاه داشته باشد و از گیر افتادن افراد در اسانسور جلوگیری های لازم را بکنند.