داینامیک یوپی اس
یک یو پی اس چرخشی با استفاده از مجهز به یک مگاوات چرخشی با حجم بالا (ذخیره سازی انرژی فلاش) به منظور فراهم کردن کوتاه مدت سواری در صورت از دست دادن قدرت استفاده می شود. فلاش چرخ نیز به عنوان یک بافر در برابر نیروها و sags عمل می کند، از آنجایی که چنین وقایع قدرت کوتاه مدت قادر به اندازه گیری سرعت چرخشی فلاویل توده ای نیستند. همچنین یکی از قدیمی ترین طرح های پیش از لوله های خلاء و مدارهای مجتمع است.

این می تواند در نظر گرفته شود در خط از آن است که به طور مداوم در شرایط عادی چرخش. با این حال، بر خلاف یک UPS مبتنی بر باتری، سیستم های UPS مبتنی بر فلاش به طور معمول 10 تا 20 ثانیه حفاظت را قبل از اینکه فلاش چرخش کند و خروجی قدرت متوقف شود، فراهم می کند.
یو پی اس های دوار به طور کلی برای برنامه های کاربردی که نیاز به حفاظت بیش از 10000 W دارند، برای توجیه هزینه ها و بهره مند شدن از مزایای استفاده از سیستم های UPS دوار می باشد. چرخش بزرگتر یا چرخش چندگانه که به طور موازی عمل می کند، زمان و ظرفیت رزرو را افزایش می دهد.
از آنجا که چرخ های فلزی یک منبع انرژی مکانیکی هستند، استفاده از یک موتور الکتریکی یا ژنراتور به عنوان یک واسطه بین آن و موتور دیزلی طراحی شده برای تأمین برق اضطراری ضروری نیست. با استفاده از یک جعبه دنده انتقال، می توان چرخ دنده چرخ دنده را به طور مستقیم برای راه اندازی یک موتور دیزل استفاده کرد و بعد از یک بار موتور دیزل می تواند به طور مستقیم چرخش چرخ دنده را انجام دهد. فلاش چرخ های چندگانه نیز می تواند به صورت موازی از طریق مکانیکی، بدون نیاز به موتورهای جداگانه و ژنراتورهای جداگانه برای هر چرخ وسیله نقلیه موازی متصل شود.
برنامه های کاربردی
N + 1
در محیط های بزرگ کسب و کار که قابلیت اطمینان از اهمیت زیادی برخوردار است، یک UPS بزرگ تنها می تواند یک نقطه خراب است که می تواند بسیاری از سیستم های دیگر را مختل کند. برای اطمینان بیشتر، چندین ماژول UPS کوچکتر و باتری را می توان با هم تلفیق کرد تا حفاظت از برق اضافی معادل یک یو پی اس بسیار بزرگ را تامین کند. “N + 1” بدان معنی است که اگر بار توسط N ماژول تامین شود، نصب N + 1 خواهد بود. به این ترتیب، خرابی یک ماژول بر عملکرد سیستم اثر نخواهد گذاشت. [12]
تعدیل چندگانه
بسیاری از سرورهای رایانه ای گزینه ای از منابع برق اضافی را ارائه می دهند، به طوری که در صورت خرابی یک منبع تغذیه، یک یا چند منبع تغذیه دیگر قادر به بارگذاری قدرت می باشند. این یک نقطه بحرانی است – هر منبع تغذیه باید بتواند کل سرور را به طور کامل مدیریت کند.
افزونگی بیشتر با وصل کردن هر منبع تغذیه به یک مدار دیگر (به عنوان مثال به قطع کننده مدار دیگر) افزایش می یابد.
با استفاده از هر منبع تغذیه به یو پی اس خود، می توان از حفاظت افزونۀ اضافی استفاده کرد. این باعث محافظت دوگانه از هر دو خرابی منبع تغذیه و یک خرابی UPS می شود، به طوری که عملیات مداوم اطمینان حاصل می شود. این پیکربندی نیز به عنوان 1 + 1 یا 2N افزونگی اشاره شده است. اگر بودجه برای دو واحد یو پی اس یکسان اجازه ندهد، این امر معمول است که یک منبع تغذیه را به برق و یک دیگر به یو پی اس متصل کنید.
استفاده در فضای باز
هنگامی که یک سیستم UPS خارج از منزل قرار می گیرد، باید دارای ویژگی های خاصی باشد که تضمین می کند که می تواند آب و هوا را بدون هیچ تاثیری بر عملکرد تحمل کند. هنگام طراحی یک سیستم UPS در فضای باز، سازنده باید عوامل را مانند دمای، رطوبت، باران و برف در میان دیگران مورد توجه قرار دهد. محدوده دمای عملیاتی برای سیستم های UPS در فضای باز می تواند حدود -40 ° C تا 55 ° C باشد.
سیستم های UPS در فضای باز می توانند یا قطب، زمین (پایه) یا میزبان نصب شده باشند. محیط بیرونی می تواند به معنای سردی شدید باشد؛ در این صورت سیستم UPS در فضای باز باید شامل بخاری بخاری باتری یا گرمای شدید باشد؛ در این صورت سیستم UPS در فضای باز باید شامل سیستم فن یا سیستم تهویه مطبوع باشد.