نگهداری یو پی اس

یو پی اس

نگهداری یو پی اس : در این مطلب قصد داریم مطالبی را برای نگهداری یو پی اس را با شما در میان بگذاریم.

شرکت ویرا انرژی ماهان آماده هرگونه ارائه خدمات و تجهیزات یو پی اس می باشد.
کافی است با ما در ارتباط باشید.

نگهداری یو پی اس : شما وظیفه دارید به دستگاه یو پی اس خود اجازه دهید قبل از شروع روند کار، خود را ۴ تا ۶ ساعت شارژ و انرژی را در باتری خود ذخیره کند.

یو پی اس ها دارای یک دکمه و یا پیستون از نوع مدار شکن هستند.در این نوع از مدل های یو پی اس می توانید با بررسی کردن سیستم های خارجی یو پی اس تعیین کننده ی عملکرد دکمه ی آن ها باشید.

ولی با توجه به این مورد که در این نوع از مدل ها ممکن است قطع کننده ی مدار دچار مشکل شود و اختلالاتی در آن به وجود بیاید.
حال باید به این گزینه ها توجه کنید که در مراحل بعد چگونه عمل کنید.

نگهداری یو پی اس : دستگاه را به طور کامل بررسی کرده و مطمئن شوید که اگر در دستگاه هیچ دکمه ی قطع کننده ی مداری وجود ندارد نگران نباشید و به مرحله ی بعد مراجعه کنید.
با توجه به مرحله ی قبل اگر دستگاه شامل دکمه ی قطع کننده ی مداری نیست، پس مطمئناً دارای یک دکمه ی مدار شکن است.

شما باید دکمه را به داخل فشار دهید و در آن صورت اگر دستگاه هیچ مقاومتی نداشته باشد مطمئناً دکمه ی دستگاه همانطور و به حالت داخل باقی می ماند و بعد از انجام این کار، خود قطع کننده ی مدار دستگاه، سیستم را تنظیم می کند.

نگهداری یو پی اس : مرحله ی بعدی شما باید مطمئن باشید که خروجی دستگاه (ac) قدرت کامل در اتصال دادن دستگاه های بدون باتری و یا حتی یک لامپ به خروجی را دارد. دستگاه می تواند عملیات را انجام دهد؟

و در مرحله ی آخر شما باید سیستم را با فشردن دکمه ی قدرت روشن کنید و سپس صبر کنید تا بوق به صدا در اید و سپس آن را رها کنید.

تمامی این فرایند ها برای جلوگیری از به وجود آمدن مشکلاتی از قبیل: شارژ نشدن ناکافی و یا قطع کننده ی مدار لازم است.

نگهداری یو پی اس : برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد یو پی اس و نگهداری یو پی اس می توانید با ما در تماس باشید.شرکت ویرا انرژی مهر ماهان در راستای تامین انواع یو پی اس اماده خدمات رسانی می باشد.

۷۷۰۹۳۴۴۲
۷۷۰۹۳۴۴۹
۷۷۹۷۳۸۴۳۷۷۹۷۳۸۴۷

ساعت کاری : ۸:۳۰ الی ۱۷