ذخیره انرژی خورشیدی: نحوه عملکرد باتریهای خورشیدی

سیستم های خورشیدی به یکی از سریعترین منبع انرژی در دنیا تبدیل شده اند. طبق اعلام انجمن صنایع خورشیدی ، پیش بینی می شود بازار خورشیدی تا سال 2023 دو برابر شود و تا آن زمان به یک بازار 4.5 میلیارد دلاری تبدیل شود.

محبوبیت انرژی خورشیدی منجر به ظهور یک فناوری تجدید پذیر دیگر شده است: باتری های خورشیدی که می توانند انرژی خورشیدی اضافی را برای استفاده های بعدی ذخیره کنند.

نحوه عملکرد باتریهای خورشیدی یوپی اس یو پی اس

نحوه عملکرد باتریهای خورشیدی یوپی اس یو پی اس

در سیستم انرژی خورشیدی معمولی  که شامل پانل های خورشیدی ، اینورتر ، تجهیزات نصب پانل ها بر روی سقف شما  است  یک سیستم نظارت بر عملکرد نیز که تولید برق را دنبال می کند. پنل های خورشیدی انرژی را از خورشید جمع می کنند و آن را به الکتریسیته تبدیل می کنند ، که از طریق اینورتر(مبدل برق dcبه ac) منتقل شده و به شکلی تبدیل می شود که می توانید از آن برای تامین انرژی در منزل خود استفاده کنید.

اکثریت قریب به اتفاق سیستم های انرژی خورشیدی مسکونی به شبکه برق وصل می شوند. هنگامی که پانل های شما نسبت به نیاز خانه شما برق بیشتری تولید می کنند ، مازاد آن به شبکه برق تغذیه می شود. برعکس ، هنگامی که خانه شما نسبت به تولید پنل های خورشیدی شما به برق بیشتری احتیاج دارد ، می توانید از شبکه برقی نیرو بگیرید.

در اکثر موارد ، شما برای ذخیره  برق خود که به شبکه ارسال می کنید ، اعتبار قبض خدمات خود را دریافت می کنید. بعداً ، هنگامی که از برق بیشتری نسبت به صفحات خورشیدی خود استفاده می کنید ، می توانید به جای پرداخت هزینه بیشتر به ابزار خود ، از این اعتبارات استفاده کنید. این فرآیند به عنوان اندازه گیری خالص شناخته می شود.