یو پی اس لاین اینتراکتیو

یو پی اس

یو پی اس لاین اینتراکتیو line- interactive
یو پی اس های لاین اینتراکتیو از لحاظ طراحی با تمامی مدل های موجود standby تفاوت دارد.
در این مدل یو پی اس ها بر خلاف مدل های دیگر یو پی اس، اینوتور و سوییچ تبدیل کننده ی منبع انرژی کاملاً با ترکیب یک کانورتر و اینورتر جایگزین شده است و شارژی باتری تماماً مستقل از دستگاه است.

هر دو دستگاه اینورتر و کانورتر جایگزین شده در این نوع یو پی اس، قابلیت این را دارند که باتری را شارژ کنند و انرژی حاصل از آن را به ac جهت خارج شدن از خروجی یو پی اس تبدیل می کنند. در مواقعی که برق شهری وصل است، دستگاه اینورتر و کانورتر برق را در باتری ذخیره می کنند و در مواقعی که برق شهری قطع می شود، باتری را جایگزین برق شهری میکنند.

یو پی اس لاین اینتراکتیو : یکی از نقاط قوت این دستگاه در مقایسه با دستگاه های دیگر این است که، اینورتر و کانورتر دستگاه همیشه به خروجی متصل است و انرژی لازم برای دیگر تجهیزات مربوطه را تامیین می نماید.

در صورت قطع انرژی برق این نوع یو پی اس در مقایسه با مدل standby  عکس العمل خیلی سریعتری از خود نشان می دهد و سریع تر وارد جریان می شود.

یو پی اس لاین اینتراکتیو : کانورتر و اینورتر غالباً توسط یک مدار به هم دیگر متصل می شوند و پارازیت های موجوو در برق را فیلتر می کنند، ولتاژ های کوتاه و بلند را دریات و تغییر می دهند و آن ها را به انرژی خروجی مورد نیاز تبدیل می کنند، هم اینکه می توانند انرژی های اضافی را در موقع کاهش یافتن جریان برق تطابق داده و ولتاز های اضافی در خروجی را کوتاه می کنند.

یو پی اس لاین اینتراکتیو : یو پی اس لاین اینتراکتیو یکی از پیشرفته ترین طرح ها است که امروزه با پیشرفت تکنولوزی توانسته با حذف کردن تاخیر در انتقال برق رسانی و با در نظر گرفتن به بازده بسیار بالا، توانسته است جایگزینی مطمئن و با صرفه ای در بین یو پی اس های آنلاین شود.

یو پی اس لاین اینتراکتیو

یو پی اس لاین اینتراکتیو