یو پی اس خانگی

یو پی اس خانگی چیست ؟

لوازمی که در خانه از آن ها استفاده می شوند، اغلب نیاز به برق زیادی ندارند و به جز بخش هایی از خانه که در آنجا از روشنایی، گرمایش و سرمایش استفاده می شود.
آن ها نیز به دلیل اینکه باید دائم روشن باشند و همیشه در حال مصرف برق هستند، نیازمند به یو پی اس خانگی می باشند.

وسایلی مانند لوازمات صوتی و تصویری، لپ تاپ، رایانه شخصی، لوازم های داخل آشپزخانه نیز نیازمند این دستگاه با ارزش هستند، به ویژه لوازمات صوتی و تصویری که آن ها بیشتر در معرض خطر هستند

به دلیل اینکه قطعی یا فشار زیاد نوسانات حاصل از برق شهری می توانند جان دستگاه ما را تهدید کنند.

اکثر ورودی های لوازم خانگی برای ولتاژ برق ۲۲۰ تا ۲۴۰ ولت تولید و به بازار عرضه می شوند و سیستم ذخیره ی دستگاه باید قابلیت این را داشته باشد که در زمان موجود برق را ذخیره کرده و در زمان اختلال، برق را متناوب و با ولتاژ استاندارد به دستگاه بدهد.

دستگاه های یو پی اس که مورده استفاده خانگی قرار می گیرند باید قابلیت تنظیم مدولار را داشته باشند، تا بیشترین مطابقت را با خروجی در تمام طول شبانه روز داشته باشند.

یو پی اس خانگی

از جمله ویژگی های این دستگاه قابلیت مانیتورینگ که از طریق آن مصرف سیستم و نوسانات حاصل از برق ورودی توسط پورتی هوشمند و متصل یافته به نرم افزاری پر قدرت ups wing می تواند تمام ولتاژ را بررسی کرده و زیر نظر بگیرد.

شما می توانید با استفاده از دستگاه یو پی اس خانگی در ساعت های کم مصرف برق همانند ساعات نیمه شب و صبح زود و استفاده کردن از آن ها در برخی از ساعات طول روز که برق کم مصرف می شود می توانید کمک به سزایی در افزایش طول عمر دستگاهتان داشته باشید و همچنین موجب کاهش بهینه شدن برق مصرفی و کمک به کاهش هزینه های برق در خانوار می شود.