نکات مهم در ارتباط با محل نصب یو پی اس

ما به شما چند نکته میگوییم که محل نصب یو پی اس باید چگونه باشد و شما در نظر داشته باشید که این راه حل ها بسیار مهم و مناسب هستند ؟

مورد اول که باید به آم توجه داشته باشید محل نصب یو پی اس UPS باید تمیز و بدون   گرد و غبار باشد از آنجایی که کانکتورهای الکتریکی بکار رفته در دستگاههای یوپی اس UPSو ادوات الکترو مکانیک نظیر فن و کلیدهای گردان و… نسبت به گرد و غبار حساس هستند باید محل نصب عاری از گرد و غبار باشد . همچنین این گرد و غبار پس از قرار گرفتن برروی ادوات قدرت از تبادل حرارتی آنها کاسته ودر نتیجه طول عمر UPS را کاهش می دهد .

شما باید دقت داشته باشید که به طور دقیق مراحل مارا دنبال کنید تا مشکلی برای شما پیش نیاید .

دومین مورد که باید شما عزیزان به آن توجه کنید مربوط میشود به قرار گرفتن جای یو پی اس  بهتر است UPS را در محل کاملاً افقی قرار دهید  همچنین از استحکام مکانیکی محل نصب UPS و عدم احتمال سقوط آن مطمعن شوید .

سومین مورد برای اشاره میتوان به این موضوع اشاره کرد که چیزی برروی یو پی اس قرار ندهید در اصل : از قراردادن هر گونه اشیایی بر روی UPS خودداری کنید . قراردادن شیئ خارجی ، تبادل حرارتی بین UPS و محیط را کاهش میدهد و گرم میکند که باعث گرم کردن باتری میشود و.طول عمر و باتری کم میشود و امکان سوختن یو پی اس بالا است .

نکات مهم در ارتباط با محل نصب یو پی اس

چهارمین مورد که میتوان به آن اشاره کرد مربوط میشود به سیم کشی دستگاههای مصرف کننده توسط افراد فنی و بصورت جداگانه برای هر UPS انجام شود. به دلیل زیاد و کم شدن ولتاژ برق و حساس بودن دستگاه یو پی اس این بحث پیش میاید.

دقت کنید به خروجی دستگاه UPS پرینتر لیزری ، پرینترهای سوزنی ، کولر گازی ، پول شمار ، مهتابی ، جاروبرقی ، سماور و بصورت کلی دستگاههای دارای مصرف بالا وصل نشود چون همانطور که گفته شده به دلیل حساسیت بالایی که دارد امکان خراب شدن آن زیاد است و باید حتما به این مورد دقت کنید.