انواع یو پی اس چیست

به کار رفتن یو پی اس در دستگاه های خود پرداز  ATM یکی از ضروری ترین و مهم ترین اقدامات لازم است. این دستگاه یکی از کاربردی ترین و ابزار های موجود  در افزایش خدمت رسانی بانک داری است. اطمینان پیدا کردن از صحیح بودن فرآیند کار دستگاه خود پرداز یکی از مهم ترین دغدغه های بانک داران است، که آن ها می توانند با استفاده از دستگاه یو پی اس در خود پرداز های خود مانع، از کار افتادگی دستگاه شده و به بهبود روند کاری دستگاه کمک کرده تا دستگاه بتواند ۲۴ ساعت شبانه روز بدون هیچ اختلال برقی و از کارافتادگی به کار خود ادامه دهد.

انواع یو پی اس وارداتی

دستگاه های خودپرداز ممکن است حتی در بیرون از محل بانک ها نصب شوند و از طریق خط های تلفن در نقاط دور مناطق کشور به شبکه های بانکی اتصال پیدا کنند. تامین کردن برق در این دستگاه ها برای زمان طولانی مدت و تامین کردن برق ثابت و یک نواخت برای اطمینان حاصل کردن از فرآیند کاری این دستگاه ها که به طور دقیق و منظم به کار خود ادامه می دهد کار سختی نیست؟ دسترسی دائم خودپرداز به شبکه های بانکی و دسترسی مشتریان به خدمات دستگاه حداقل نیاز مردم است و حداقل خدمت رسانی مسدولین به مردم.

دستگاه یو پی اس می توان ۴ تا ۱۰ ساعت برق ثابت و بدون نوسانات را برای خودپرداز نگه دارد و در مواقع ضروری از آن استفاده کند.

دستگاه یو پی اس همچنین باید دارای پورت هوشمند باشد که متصل می شود به نرم افزار مانیتورینک، که حتی در مواقعی که برق ثابت شهری وجود دارد، استفاده از دستگاه برای خودپرداز مشکل ساز نباشد و استفاده از دستگاه یو پی اس موجب شود که طول عمر دستگاه AMT که خیلی هم گران قیمت است افزایش یابد.